Aanmeldennieuwsbrief_273

Andere tips in deze regio

• Museum of Medieval Torture Instruments

dagje weg, museum, noord-holland, bedrijfsuitje, aanbiedingen, fietsarrangement, amsterdam, groepsarrangementen, Grachtentocht, groepsuitjes, evenementen, vrijgezellenfeest

Word een historische en een spectaculaire ervaring rijker: zie, hoor en beleef de duistere periode uit de middeleeuwen! Bezoek het Museum of Medieval Torture Instruments op het damrak in Amsterdam.

dagjeweg
  • BODY WORLDS Amsterdam "The Happiness Project"

kunst en cultuur, natuur, noord-holland, biologie, groepsuitjes, expositie, kindvriendelijk, schooleducatie, amsterdam, amsterdam EXPO, bedrijfsuitjes

BODY WORLDS: The Happiness Project in Amsterdam vertelt het verbazingwekkende verhaal van ons eigen lichaam en de invloed van het fenomeen ‘geluk’ op onze gezondheid. Deze interactieve presentatie in het centrum van Amsterdam – op het Damrak 66 – is ELKE DAG geopend en biedt een inkijk in de essentie en de wetenschap van geluk.

• Amsterdam ArenA - World of Ajax StadionTours

noord-holland, kindvriendelijk, groepsuitjes, ajax, voetbal, arrangementen, kinderfeestje, actief, attractiepark, gratis foto, amsterdam, bedrijfsuitjes, groepsarrangement

Altijd al een kijkje willen nemen achter de schermen van de Amsterdam ArenA en AFC Ajax? Kom naar ons stadion en beleef het zelf tijdens één van de World of Ajax Tours.

• Blokarten en strandzeilen - Windshift

strand, groepsuitjes, vrijgezellenfeest, outdoor, Velsen-noord, sportief, actief, noord-holland, watersport, bedrijfsuitjes, teambuilding

Blokarten en strandzeilen: In een driewieler zo hard mogelijk over het strand rijden. Het is spectaculair en makkelijk te leren.

• Duincamping De Lepelaar

camping, zee, recreatieteam, natuur, sint maartenszee, weekendje weg, aanbiedingen, duinen, noord-holland, kust, kindvriendelijk, fietsen, seizoensarrangementen

Het echte kampeergevoel in de Noordhollandse duinen! Kamperen in de natuur vlak bij het Noordzeestrand.

overnachten
  • Beleef het bij Texelcampings!

weekje weg, camping, strand, texel, last minute, wandelen, aanbiedingen, kust, fietsen, waddeneilanden, trekkershut, noord-holland, weekendje weg

Genieten van een luxe chalet of gezellig kamperen bij Texelcampings betekent vakantie midden in de natuur. Geniet van het eiland en kom helemaal tot rust op een van onze vier campings!

• De Lindehoeve

boerenbed, fietsen, noord-holland, vakantieboerderij, boerderij, weekendje weg, wandelen, den hoorn, familie, weekje weg

Schapenhouderij De Lindehoeve ligt op een steenworp afstand van Nationaal Park De Duinen van Texel en slechts 4 km. van het strand. Volop lammetjes om met de fles groot te brengen.

• Villavakantiepark IJsselhof

12 personen, 16 personen, aanbiedingen, groepsarrangement, andijk, weekje weg, noord-holland, bungalowpark, vissen, watersport, kindvriendelijk, vakantiehuis, weekendje weg, ijsselmeer, groepsaccommodatie

Villavakantiepark IJsselhof... Dé droomvakantie voor het hele gezin! Volop genieten van water, rust en ruimte aan het IJsselmeer.

• Aetsveldroute

meren en plassengebied, rivieren en beekdalen, wandelroute, noord-holland-zuid, weesp, noord-holland, amsterdam en amstelland, anwb, weidegebied en akkerland, wandelen, poldergebied

<p>De Aetsveldroute gaat vanuit de oude vestingstad Weesp, langs de slingerende Vecht, naar de Aetsveldse Polder, een groene oase in de nabijheid van oprukkend stedelijk gebied. Onderweg komt u langs verschillende forten en vestingwerken, onderdeel van oude verdedigingslinies.</p>

route
  • Westfriese Dijk-route

meren en plassengebied, horeca, west-friesland en wieringermeer, nieuwe niedorp, ruime parkeergelegenheid, noord-holland, weidegebied en akkerland, fietsroute, poldergebied, anwb

Omstreeks 1300 lag er rond West-Friesland de 126 km lange Westfriese Omringdijk, die een getijdenlandschap omsloot. Voor bewoning waren de veenmoerassen van West-Friesland ongeschikt. Alleen op de hoger gelegen venen rond Schagen woonden aan het begin van onze jaartelling mensen. In de 8e eeuw verbeterde de natuurlijke afwatering via veenstroompjes en verweerde men zich tegen de zee op terpen en met lage dijken. Een deel van die dijkjes is opgenomen in de Omringdijk.

route

Kookstudio Javada

afbeelding_4835

Jacky van Daalen,

Koken en gezellig tafelen is mijn passie. Om mijn kennis en ervaring met andere kookliefhebbers te delen en ze de fijne kneepjes van het vak te leren heb ik in 2007 de deuren van Kookstudio Javada geopend.
Ik organiseer kookworkshops, kookcursussen en verzorg catering.

Ben je op zoek naar een kookcursus, eenmalige kookles, kookworkshop of catering, dan ben je hier aan het goede adres.

Kookstudio Javada

Faciliteiten

Welke keuken? De Indische keuken
Kookcursussen Indonesische kookcursus - Wokcursus
Kookworkshops Indonesische kookworkshop - Wokworkshop
Aantal personen Minimaal 6 pers. tot maximaal 10 pers.

Reacties

Margreet Obdam zegt:

Lieve Jacky,

Wat weer een heerlijke en leerzame middag/avond! Je aanstekelijke enthousiasme en gedrevenheid en niet te vergeten je enorme gastvrijheid maakten ook van deze middag/avond weer een fantastisch maar vooral ook gezelligheid bedrijfsuitje! BEDANKT!!

We komen terug!!

Groetjes Margreet

Gepost op vrijdag 15 januari om 22.41 uur

Carla zegt:

Jacky,ontzettend bedankt voor je gastvrijheid en gezelligheid, ik heb veel geleerd en heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar !

Gepost op vrijdag 15 januari om 10.10 uur

Willem zegt:

Heerlijk genoten en wat een gezelligheid! De passie van de gastvrouw werkt inspirerend, het eindresultaat een ware smaaksensatie, kom zeker weer terug.
Gister samen met 5 man personeel een fantastisch bedrijfsuitje gehad, echt een aanrader!

Gepost op vrijdag 15 januari om 09.56 uur

Birgit van Garling zegt:

Jacky verzorgde het Indonesisch buffet op de reunie van de Sterrenbuurt in Hengelo. Wij hebben ontzettend lekker gesmult. Wij hopen dat we weer snel iets van jouw lekkere eten mogen proeven. Top!

Gepost op zaterdag 14 november om 18.51 uur

Marjolijn zegt:

Wij hebben afgelopen vrijdag met ons team van het werk een kookworkshop bij Javada gehad en het was geweldig. Erg gezellig en het koken zelf was ook erg leuk. We hebben er allemaal van genoten! Jacky gaf goed les en schaafde in het praktijkgedeelte, daar waar nodig een beetje bij. Ik ga de gerechten thuis ook maken, als ik mijn kookboek heb opgehaald en ik kom zeker een keer terug met wat vrienden.
Tot dan! en de groetjes!

Gepost op dinsdag 16 juni om 13.13 uur

Petra de Wildt zegt:

Jacky we hebben een top workshop bij je gehad. Ik ga zeker de gerechten thuis ook maken. Ik vind het een aanrader voor iedereen die gezellig met vriendinnen een middag/avond onder begeleiding iets van de indische keuken wil opsteken. In een woord "geweldig’. Groetjes Petra

Gepost op donderdag 26 februari om 17.00 uur

Marian En Wil Waterkott zegt:

Hoi Jacky, zoals beloofd nu mijn reactie. We hebben een geweldige leuke workshop gehad bij jou. We hebben veel geleerd en vooral de snijtechniek van het vlees vaak gebruikt thuis. Helemaal super. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker een keer een cursus bij je volgen.
Groetjes Marian en Wil

Gepost op vrijdag 28 november om 10.15 uur

Tessa Smids zegt:

Super leuke dag en avond bij jullie gehad!! Ik voelde me meteen thuis. Gezellig gekookt en overheerlijk gegeten.
Groetjes Tessa

Gepost op dinsdag 7 oktober om 14.40 uur

Jacqueline Molenaar zegt:

ook wij vonden het super leuk om te doen het was een
hele leuke ervaring! en het eten was ook super! de sfeer was
gezellig, het viel ons op dat we geen een moment over ons werk hebben gesproken.
Complimenten…toppie heel erg bedankt voor de leuke avond!

Groetjes
Team Zorg Thuis.

Gepost op zaterdag 19 januari om 19.40 uur

Bart Hemmekam zegt:

Hallo Jacky, Hoe kom je aan de naam Javada ? laat me raden, Ja-(Jacky) va-(Van) da-(Daalen).Leuk hoor.
Als ik bij jouw in de buurt woonde nam ik ook kookles.

groeten Bart

Gepost op vrijdag 4 januari om 23.24 uur

Mirella zegt:

Met een aantal collega’s hebben we een avond workshop gevolgd. Alles was perfect geregeld. Goede uitleg en veel tips van de enthousiaste en goed gehumeurde gastvrouw heeft ons een bijzonder smakelijke avond opgeleverd. Veel gelachen en een leuke sfeer. Top! Jacky bedankt, je bent er echt goed in!

Gepost op donderdag 3 januari om 15.46 uur

Annemiek zegt:

Ontzettend leuke en lekkere avond gehad. Enthousiaste en duidelijke uitleg van Jacky. Zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb genoten van een heel leuke avond met collega’s.

Gepost op vrijdag 14 december om 23.00 uur

Nicole zegt:

Een zeer geslaagde workshop gisterenavond! Veel geleerd over verschillende ingrediënten die in de Aziatische keuken gebruikt wordt en ook over eetgewoonten van Indonesiërs. Erg leuk om met collega’s een avondje weg te gaan en samen bezig te zijn. De sfeer was bijzonder goed. Jacky bedankt voor je goede uitleg en je enthousiasme.

Gepost op vrijdag 14 december om 13.02 uur

Karin & Esther zegt:

Wij zijn wezen wokken in groot groepsverband (een gezellig bedrijfsuitje) en we hebben het enorm naar ons zin gehad. Heerlijk eten, alles perfect geregeld en prima voor elkaar. Onze complimenten voor de lerares, ze geeft met veel passie les, geduldig en met een grote smile!
Van de zomer zijn we weer van de partij!!!
Karin & Esther

Gepost op donderdag 13 december om 14.51 uur

Inge Berkhout zegt:

Wij hebben met onze kookclub enorm genoten van een dagje ‘Indisch workshoppen’ bij Jacky. Een gezellige, leerzame en erg lekkere dag!!!

Gepost op zondag 18 november om 12.15 uur

Margreet zegt:

Graag sluit ik mij bij bovenstaande positieve reacties aan! Wat een geweldige plek en vakbekwame gezellige gastvrouw. Met 10 jongelui in de keuken en het resultaat mocht er zijn. Klasse! Uiteraard tot besluit gezellig nagetafeld en genoten van onze eigen culinaire hoogstandjes. Bedankt voor al je tips, geduld en enorme gastvrijheid Jacky! Je ziet ons zeker nog eens terug!

Gepost op maandag 5 november om 11.10 uur

Jolanda zegt:

Heel erg leuk hier! Ik was met Chris mee, en inderdaad met veel jonge mensen, voornamelijk mannen. Ook zij vonden het leuk, dus kom maar op jongens!

Gepost op maandag 5 november om 09.25 uur

Chris Obdam zegt:

Wij hebben gisteren met ons bedrijf een kookshop gevolgd en het was fantastisch! Heel veel geleerd, lekker gekookt en heerlijk gegeten! Een aanrader voor ieder gezelschap, wij hadden een jonge groep en iedereen vond het geweldig. Complimenten voor de gastvrouw!

Gepost op zondag 4 november om 18.07 uur

Javada zegt:

Het heeft even geduurd, maar hier zijn de foto’s..
Mvg. Javada

Gepost op maandag 22 oktober om 20.14 uur

Speedy zegt:

Gewoon geweldig wat ik allemaal al van jou heb mogen leren….
En altijd zo gezellig..
nu nog de loempia’s….!!!??
Dikke kus Speedy

Gepost op zondag 21 oktober om 22.26 uur

Plaats een reactie!

"Dit is echt een aanrader!"